Steun ons

Word vriend van het HGK!

Voor de continuïteit van ons koor zou het goed zijn als we meer financiële zekerheid hebben de komende jaren. Wij vragen niet om grote bedragen, wel verzoeken wij om een structurele bijdrage: dat u ons zo mogelijk enkele jaren achtereen steunt.
Ons koor floreert, jaarlijks geven wij mooie concerten en ook financieel hebben we nog geen problemen.

Wij vragen financiële steun om de volgende redenen:
Wij hebben te maken met een zuiniger subsidiebeleid van de gemeente en provincie.
Wij willen bijzondere concerten geven. Dergelijke concerten hebben een groter financieel risico.

Als u ons een donatie geeft, verwelkomen wij u als Vriend van het Haarlems Gemengd Koor en geniet uw de volgende voordelen:

Voorrang bij het bestellen van concertkaarten en eerste keuze bij het kiezen van plaatsen.
Vrijkaarten bij een donatie:

1 kaart bij € 50,–
2 kaarten bij € 100,– of een veelvoud ervan bij een hoger bedrag
Rekeningnummer van het Haarlems Gemengd Koor: NL80 INGB 0004 4687 28
Extra voordeel voor bedrijven
25 % Korting bij het plaatsen van een advertentie in een programmaboekje (A5) van het HGK. Uw tarief is dan:

hele pagina € 60,– (i.p.v. € 80,–)
halve pagina € 30,– (i.p.v. € 40,–)

plus gratis plaatsen van uw bedrijfslogo op onze website

Desgewenst geven wij u informatie over onze jaarcijfers e.d.